一部唔一定係日日都記嘅日記:唔一定有智慧,得你認同,或者令你拍案叫絕;祗係有D瑣碎事,納雜嘢,仲有些少觀點同諗法...

Monday, April 10, 2006

Times Up

唔知幾時開始,電話訪問變得白熱化.
早前一接電話,對方就會一輪嘴又哎又西話用三十秒同你做個訪問.
結果往往都要消耗你三至五分鐘先可以收線.

今日我又接一個電話訪問,照例又係一輪哎西話做開場白.
不過佢居然話廿零秒可以攪掂.本住好奇嘅心態,我毅然接受.
但係條件係廿秒後我會收線.聽完條件,對方就急不及待開始發問.
最蠢嘅係,佢居然仲要問選擇題,講完問題又要講ABCD嘅答案.
當然我亦有一一作答,可惜問到第四條已經Times Up.

細個阿媽教落做人要有頭有尾.
所以我同對方講咗一句:"夠鐘.拜拜!"然後掛線.

我係賤人,絕不否認.但係我絕對有宗旨兼賴有原則.死未!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

haha....a good method.

i also answered such call tonight...and completed the whole survery for her.

22:58

 

Post a Comment

<< Home