一部唔一定係日日都記嘅日記:唔一定有智慧,得你認同,或者令你拍案叫絕;祗係有D瑣碎事,納雜嘢,仲有些少觀點同諗法...

Friday, February 17, 2006

奴隸獸 之 我是幸福的男人

情人節不乏見到情侶一雙一對的出現在繁華鬧市.大部份的情侶也有一束花在他倆中間.令我覺得比較特別的是抱著花的大都是男孩子,正在他左擁花束的同時,右手則是牢牢的挽著女孩子的手"",急急的緊隨女孩子的腳蹤.外表看來很像奴隸獸.


我幸福皆因女友從不要我為她挽手袋行街街.對不起,我不是在取笑為女孩子犠牲尊嚴的男孩子們,也不是在炫耀自己的幸福.


我祗想問:硬要男友為自己挽手袋的女孩子,可有在買手袋的同時,考慮一下該款手袋是否能跟男友合襯?因為挽手袋的會是他不是她!


最大鑊的是不知可時開始,女孩子手袋的體積變得越來越大,大得有點像環保購物袋,不單祗可以同時放平常等洗同唔等洗嘅嘢,仲可以放埋生菓,米,甚至係一條狗都得!

要知道到頭來挽手袋的人不一定是女孩子本人,咁重親邊個都唔好啦!唔通愛一個人要睇佢有幾捱得,可以受得多少重量的手袋咩!你估考"咕喱"呀?


肯為女友挽手袋的男孩子,我尊敬你,但係小心重呀!

3 Comments:

Blogger admin said...

有時係男方主動要拿袋的... 我都想知他們是什麼心理

22:09

 
Blogger dino said...

老實講, 有時男人為女人挽手袋比起挽鞋更核突

12:14

 
Anonymous Anonymous said...

I have two solutions:

1. 女方買個中性 d 既袋...
2. 男方咩個大背囊出街, 成個手袋都可以放埋入去 law...

duck duck duck... duck 左 ...

01:00

 

Post a Comment

<< Home