一部唔一定係日日都記嘅日記:唔一定有智慧,得你認同,或者令你拍案叫絕;祗係有D瑣碎事,納雜嘢,仲有些少觀點同諗法...

Tuesday, January 24, 2006

保安的溝通技巧和要求

保安溝通的技巧和要求如下,務請熟讀,並靈活運用之.
- 喂喂喂
- 唔係,其實就咁樣...
- 喂大佬呀!
- XX,開會嘞!
- 唔得喎,我要去開會喎!
- 我唔理呀,你哋砌唔掂我開會就攞唔到出唻講嫁啦!
- 我好忙嫁,仲要幫你哋訂埋水.
- 其實最好嘅做法就係...
- 我點識點做唧.
- User 填咗 Form 未呀?
- XX,唻唻唻...
- 咁唔得喎!
- 你叫我點解釋比XX聽唧.
- X太話要咁做...
- 你明唔明呀?

註:"X"是別人的洋名或其丈夫的姓氏

1 Comments:

Blogger dino said...

仲有...
- 你地邊個叫左早餐呀?

11:32

 

Post a Comment

<< Home