一部唔一定係日日都記嘅日記:唔一定有智慧,得你認同,或者令你拍案叫絕;祗係有D瑣碎事,納雜嘢,仲有些少觀點同諗法...

Tuesday, February 07, 2006

精英補習人.學做古惑仔

尤記得中學會考年代已經極之流行補習社,大部份出名嘅補習社都以某某名師為號召.當年嘅名師雖然土土地,但係真係幾有料.至少我連一科都無肥佬啦!

時至今時今日,補習社居然變成地鐵廣告牌同巴士車身廣告,所謂嘅名師就染晒頭長晒毛咁.心裡面諗,如果我有個仔比佢哋補完,唔知會唔會响社團裡頭坐到一個比較穩陣嘅位呢?幾時可以上位做得成揸Fit人.如果會考中英數都Cre到,可唔可以九個場睇吓呢?

現今補習社名師=高等教育古惑仔

係,我以貌取人.但係冇計,唔通要我用成個學年去驗証金毛補習名師嘅真與偽咩!唔洗錢呀!

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

起馬學倒"唔怕醜"law...coz d 咁唔怕醜既廣告佢地都拍得出... :p

21:32

 
Blogger OHM said...

嘩!咁我點都祈求千祈咪生女囉.容乜易個女有機會去補習補到唔識怕醜,咁咪無晒矜持.

11:00

 

Post a Comment

<< Home