一部唔一定係日日都記嘅日記:唔一定有智慧,得你認同,或者令你拍案叫絕;祗係有D瑣碎事,納雜嘢,仲有些少觀點同諗法...

Thursday, April 06, 2006

體諒

尋晚,我嘗試反省一下自己,究竟我算唔算識得體諒人呢?

如果以一百分做滿分,我又會有幾多分呢?

我想我大概都會有75分啩.

失分在那裡呢?死响自己D臭脾氣度囉!

其實,無論對同事對朋友甚至對女友,我都好想做到一百分.

但係真係好有壓力.我忍得好辛苦.辛苦到好少開懷咁笑,辛苦到好易會發脾氣.

若果我曾經對你動怒,若果我曾經不禮貌的對你,求你原諒,請你體諒!

老友,我不是全心對你動怒對你不禮貌喎.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home