一部唔一定係日日都記嘅日記:唔一定有智慧,得你認同,或者令你拍案叫絕;祗係有D瑣碎事,納雜嘢,仲有些少觀點同諗法...

Monday, July 03, 2006

誰能明白我

"昂然踏著前路去,追趕理想旅途上,前行步步懷自信,風吹雨打不退讓..."

林子祥這首作品曾經盛極一時,一股自我一股併勁直上心頭;今天聽來我卻感到無限蒼涼.

農曆年身邊人同我講,我嘅脾氣變差咗,示意我多加留神,嘗試將工作和生活分開一D.可惜四個月後嘅今日,我變本加厲,每每將芝麻小事化成天一般大.

身體一天比一天疲備,精神一天比一天散亂.
老友唔明白我想點,身邊人唔明白我嘅見解我嘅意思,正如我唔明白佢哋一樣!
討論問題變成問題多多,甚至變成吵咀嘅原因,到頭來問題變得更複雜,
發現自己開始越來越唔識去表達自己.有時甚至完全唔想講嘢!
我係咪已經達到嘅抑鬱地步,係唔係應該去睇下心理科醫生或者精神科醫生呢?

當我自己都唔係太明白自己嘅時候,醫生會唔會明白我呢?

我係咪傻咗呢?我係咪癲咗呢?

我好辛苦呀!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

放鬆下la hk人...
或者去下短線旅行叉叉電...
又或者約d老友打下波law... :p

00:08

 

Post a Comment

<< Home