一部唔一定係日日都記嘅日記:唔一定有智慧,得你認同,或者令你拍案叫絕;祗係有D瑣碎事,納雜嘢,仲有些少觀點同諗法...

Wednesday, December 14, 2005

補鞋叔叔,好勁呀!

人窮鞋破要修補...

我有兩對鞋,著咗好一段日子.因為唔係成日著,所以依然好新淨.可能因為唔係成日用隻腳去餵果佢地,佢地肚餓到同時呀大個口.呢單已經係年中嘅事.

星期日,的起心肝帶四隻肚餓嘢去搵補鞋叔叔.補鞋叔叔不愧係補鞋叔叔,佢面對四隻肚餓嘅鞋,居然面無懼色.我叫佢唔洗趕住整好D鞋比我,佢居然話星期二有得攞,仲連隨講出呢次手術嘅過程,差D仲做埋風險評估.自問對膠水嘅認識仲算可以,針線呢吓嘢就認真麻麻.莫講話要用針線,連我塞隻肥大手入去隻峽窄嘅鞋入面活動都有D困難.

尋日去攞鞋,四隻肚餓嘢居然真係俾補鞋叔叔下令全部SHUT-UP.全個世界安靜晒!今日我已經餵緊佢哋期中兩隻.

補鞋叔叔,你好勁呀!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home