一部唔一定係日日都記嘅日記:唔一定有智慧,得你認同,或者令你拍案叫絕;祗係有D瑣碎事,納雜嘢,仲有些少觀點同諗法...

Tuesday, December 06, 2005

蚊釘記(下)

尋晚守候咗一輪,都見唔到隻可惡嘅蚊乸.再蛤吓盤肥皂水,半點蚊影都冇.諗唔到蚊釘記下集會係咁嘅結局.等我仲以為會有連場三級血戰!

臨瞓前開始有些少懷疑,懷疑隻可惡蚊乸响啜我D"O"型血嘅同時,仲吸埋我皮下嘅天然保暖物料-脂肪.响咁凍嘅天氣底下,脂肪係好易凝固.故此我有理由相信隻蚊乸已經失去咗佢覓食嘅能力,所以尋晚收咗工.

不論點都好,蚊乸搵正我唻開餐,肯定係佢唔好彩.睇吓佢下次仲敢唔敢.唔知佢仲有冇下次呢?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home