一部唔一定係日日都記嘅日記:唔一定有智慧,得你認同,或者令你拍案叫絕;祗係有D瑣碎事,納雜嘢,仲有些少觀點同諗法...

Saturday, November 26, 2005

交 待

尋日同個同事搭地鐵,話題中講起"交待".

同邊個交待?交待D咩嘢?...

老實講,有人交托自己去辦事,响有交帶同盡責嘅環境底下,我覺得要去同委托人交待一下事情嘅狀態同進度.交待係唔需要等人唻問先答.

如果有人問我問題,我可以選擇答或者唔答.呢種叫做問答(我哋自入學以唻都領過唔少嘢).我選擇作答極其量祗係表達我嘅意見同感受,並唔代表我同佢交待D咩嘢.同樣地,我選擇唔答,頂多你可以話我知情不報,但係並唔代表我欺騙人.

"交待"同"問答",祗係一線之差,其中前者比後者唻強烈一點罷了.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home