一部唔一定係日日都記嘅日記:唔一定有智慧,得你認同,或者令你拍案叫絕;祗係有D瑣碎事,納雜嘢,仲有些少觀點同諗法...

Friday, November 25, 2005

我是一只小小小小鴨

身為資訊科技界嘅一員,好應該有一套專業操手.

在過去五年多專業培"瞓"下,不知不覺間連慰安婦嘅角色都要做埋.我哋嘅"太平"媽媽生同肥瘦保安從來都唔會幫我哋D男技去擋住果班禽獸用戶,任佢哋亂咁插.老實講,我哋收番唻嘅都係辛苦錢唻嫁!

尋日,我終於知道我响週日公司已經唔再只係擔當慰安婦嘅角色,而家我直頭係"鴨".
以前嘅日子,我頂多都等班禽獸用戶唻插.而家我要出埋去接笿.自己連晏都冇得食就一只鴨咁死落中環門市面對十條老細,過程被人攪足一百零五分鐘,長過皇馬對巴塞果場波!做完之後,根疲力竭,先至博得一盒叉鴨飯.咬住一啖一啖自己同類嘅肉,感覺有D辛酸.

我好相信呢個祗係開始.日後有排受!

做鴨嘅生涯,祗有有苦自己知!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home