一部唔一定係日日都記嘅日記:唔一定有智慧,得你認同,或者令你拍案叫絕;祗係有D瑣碎事,納雜嘢,仲有些少觀點同諗法...

Friday, November 04, 2005

我老細

記得以前細蚊仔嘅時候,好鍾意睇動物紀錄片.尤其喜歡獵豹在捕獵時果種計謀果種盤算;一方面要唔比獵物知道自己嘅存在,一方面又要慢慢迫近獵物.我覺得果種捕獵嘅神態好吸引.

當獵物失守時,獵物每每乜嘢都做唔到,祗有任由宰割地等候死神同佢講:"Hello, Welcome to Hell!"

而我老細就剛剛係被擒獵物反常反應嘅教材.當佢知道現時嘅系統要被人吞併後,佢居然叫我去睇吓噬人者點樣可以先可以噬得舒服D兼唔洗黐牙,跟手話埋比噬人者知道牙咬嘅力度同入位嘅角度.能夠為獵食者提供近乎係殘廢套餐嘅享受,我不得不佩服我老細果種不合情理嘅表現.

唉,老細!
唉,腦細...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home