一部唔一定係日日都記嘅日記:唔一定有智慧,得你認同,或者令你拍案叫絕;祗係有D瑣碎事,納雜嘢,仲有些少觀點同諗法...

Tuesday, November 01, 2005

好生意

尋晚迫不得以地去搭的士,搭嘅距離大概係兩個地鐵站倒.

平日好少可咁短路程都走去搭的士,所以一上車講完去邊就先同果位司機大佬交代咗一聲:"唔好意思呀,司機大佬,路程咁短".誰不知佢哈哈大笑,我冷不提防佢有咁嘅反應覺得好好奇.佢跟手回我一句:"傻啦!有得做總好過冇得做,話唔定去到又接到個長線客呢!"因為咁我同果位司機大佬居然起上唻.

雖然祗係十八蚊三分鐘嘅過程,但係上車同落車時候嘅心情居然可以完全唔同.抱住一個咪執輸嘅態度,落車嘅時候我加多咗句"好生意",然後怱怱落車!我冇回身去望果位司機大佬嘅表情,但係我諗應該都唔會太差掛.

諗返轉頭,司機呢個行業都好辛苦,一更車係咁揸,又要面對塞車,又要望天打掛求好客.一個唔覺意接咗隻醉貓,隨時就一車都係嘔吐物,人工都蝕埋.我相信果位司機大佬同你同我一樣,都係搵食艱難嘅一群人,唔一定成日都好生意.但係帶住一句可以喜悅人心嘅說話响口邊都唔錯呀.

喂!老友,好生意呀!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home