一部唔一定係日日都記嘅日記:唔一定有智慧,得你認同,或者令你拍案叫絕;祗係有D瑣碎事,納雜嘢,仲有些少觀點同諗法...

Saturday, October 29, 2005

唔太習慣

公司早前被收購,要再簽過份新合約,零六年一月一號生效.合約內容,擱下不表.

當中有人決定簽,亦有人決定納埋雞碎咁多嘅遣散費走.

走佬嘅人,我羨慕佢哋嘅勇氣,同時亦恭喜佢哋有新發展嘅機會;簽名留低嘅人,唯有繼續工作.士氣之低,前所未有.

走佬嘅人,雖然暫時未見得係好好;但係留低嘅人就真係唔太好,除左人手少咗工作多咗之外,仲要擔心埋搬去四方八面新地盤嘅適應.心情有如當年滯留香港的越南船民一樣-等遣返.一時三刻所有共事五年多嘅同事就好似被海關打擊翻版果D古惑仔一樣各散東西.

唔太習慣工作間一時間靜咗落唻;唔太習慣返工少咗趣味;唔太習慣要過祗要有"糧支"的生活.睇怕呢種唔太習慣嘅生活都要一段時間致可以適應落唻.

我好萌塞,現在我祗係想依然固我地做好件事多過想做完件事.

2 Comments:

Blogger dino said...

嗚嗚~~我地頭家散啦~~(-_-)

15:17

 
Blogger OHM said...

哎吔...點解咁諗...我哋祗係埋伏响唔同地方等起義遮.記住出年食月餅時睇睇有冇攝咗張字條响裡面呀!

18:11

 

Post a Comment

<< Home