一部唔一定係日日都記嘅日記:唔一定有智慧,得你認同,或者令你拍案叫絕;祗係有D瑣碎事,納雜嘢,仲有些少觀點同諗法...

Monday, November 28, 2005

今時今日

唔係好記得邊時開始,劉德華開始响電視度出現,提D服務業人仕,"今時今日咁嘅服務態度..."

唔知係咪因為個廣告嘅宣傳果效,定還是係明星效應.香港服務業人仕嘅服務,果然好起上嚟.最明顯嘅係便利店(可能係因為近期有公仔換,接觸多咗!)一行入去,班店務員就好似梁天來擊鼓嗚怨咁係咁同你講歡迎你嘅說話.如果你呢排自我形像低,不防考慮响便利店冇咁忙果時,隻身入去感受一下,話唔定可以提升到自我形像.但係提升到自我形像並唔代表你會靚仔咗或者靚女咗咁行返出唻!

話說回頭,店務員熱情嘅說話,祗會响講完後頭五秒對你生效.因為五秒一過,店務員就會重複一次果堆熱情嘅說話,一字不漏.聽多一兩次,我會問:"你班友講嘢究竟有冇Heart嫁?"不如叫工公司搵專人代你錄隻CD,响舖頭播呀笨!再唔係咪嘴都得!所以我每次入去都會匆匆咁買完嘢就跳返出唻.如果唔係我驚我真係會抵唔住頸鬧佢哋!

唔信,你試吓今時今日去吓7仔,OK,老行家,Bosinni感受一吓啦,老友!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home