一部唔一定係日日都記嘅日記:唔一定有智慧,得你認同,或者令你拍案叫絕;祗係有D瑣碎事,納雜嘢,仲有些少觀點同諗法...

Friday, December 09, 2005

BB財務

呢輪响地鐵站入面經常見到一個BB廣告,個BB真係好鬼得意,大眼碌碌咁.自問都係一個BB發燒友,通常我抱BB果時,佢哋都會好俾面唔喊.唔好誤會,我絕對唔係戀童癖.

話說回頭,我起初以為個BB廣告係賣奶粉,又或者係D育兒基金之類嘅嘢.但係誰不知原來係財務借貸.BB同財務借貸究竟有乜關係呢?生仔要用錢,我知.要用唔少錢,我都知.但係如果生仔要借錢先生得,我令願選擇用Dom Dom.

其實個廣告係想話咁"簡單"嘅財務借貸連BB都明.Sorry,我唔明點解BB會明!根據我實戰所得,BB通常會明你同佢講嘢(講乜佢未必知,莫講話明),餵佢食嘢(好就食,唔要就吐),而佢大多數俾到你嘅反應就係"笑"同"喊".就連成年人嘅我哋都未必明白個BB想點,為乜喊?我哋又點可能令BB明白我呢D所謂嘅財務借貸呢?佢哋邊庶有錢呢個Concept唧?

簡單唻講,如果你可以好似BB咁單純(嚴勵D就係白痴),你先至有資格去搵呢間公司做財務借貸.

(設計對白)財務公司說:BB,有舊錢等住你借呀!埋唻啦,BB!
背後的真言:白痴仔,有舊錢等住你借呀!埋唻俾我放血啦,白痴仔!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home