一部唔一定係日日都記嘅日記:唔一定有智慧,得你認同,或者令你拍案叫絕;祗係有D瑣碎事,納雜嘢,仲有些少觀點同諗法...

Thursday, December 08, 2005

不合理的採購

公司每年都會對服務咗五年嘅同事表示心意.

由2002年開始,每個服務咗五年嘅同事都會收到一支萬寶龍(Mont Blanc)筆.

過住數年送出的萬寶龍筆,市面價都要$12XX一支,唔係最貴都一定唔係最Cheap果支.事關每年訂購數量都成八十支或以上,由於量多,通常都可以响Agent度攞到折扣,仲有埋自己個大名刻埋上去.據調查所得,去年就起碼有七折.

今年由幾位市場部女同事去主理萬寶龍筆採購事宜.透過Agent去訂九十一支萬寶龍筆,支筆不單祗係同廠最Cheap市價$660果支,冇刻名,仲要係冇折扣.筆竿同一支市價$4嘅STABILO Liner 808黑色筆去比較,遠睇根本冇分.老實講訂咁多數量,我唔太相信會攞唔到折扣囉.再者收到筆後,我想加錢換購過另一支High ClassD嘅系列,市場部女同事又話Agent話冇得退冇得換.乜嘢Agent唻嫁.自己友呀?打籠通呀?

雖則話公司紀念品,心意是也,我明.但係如果有自己友從義務工作中掏利,就勢係假!若果今年嘅萬寶龍筆採購可以有七折,一支可以有利潤兩舊水,九十一支就有皮八可以落袋.利潤之高,嚇死唻!

最頂癮嘅係,大秘書居然走唻想話擺平件事.我開始懷疑佢都係幾位市場部女同事嘅自己友.老實講,如果現金五舊同支咁嘅萬寶龍筆俾我撿,一定要五舊水現金.自己食咗佢又得,同同事大吃一餐又得,再唔係攞嚟婚宴做人情又得,得咗!

話時話,真係有老友零五年除夕請飲,好掛住果五舊水.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home